Apakah jenis perkhidmatan yang diberikan ini?
- Perkhidmatan ABM( Alat Bantu Mengajar)
- Acara Rasmi
- Helpdesk
Apakah tujuan perkhidmatan ini diberikan?
Memberikan sokongan, khidmat nasihat dan bantuan teknikal kepada pelajar dan staf universiti.
Siapakah pengguna-pengguna bagi perkhidmatan ini? Siapakah yang layak untuk menggunakan perkhidmatan ini?
Pelajar dan staf universiti
Adakah perkhidmatan ini diberikan kepada orang luar?
Tidak
Apakah waktu perkhidmatan ini diberikan?
8.00 pagi – 5.00 petang
Bagaimanakah pengguna mendapatkan perkhidmatan ini?
Melalui tempahan dan permohonan rasmi
Bagaimanakah pengguna menggunakan perkhidmatan ini? Adakah polisi / manual pengguna disertakan?
Tertakluk kepada kepada SOP dan dasar ICT UMS.
Apakah perkara yang tidak boleh dilakukan oleh pengguna sekiranya ingin menggunakan perkhidmatan ini?
Sila rujuk dasar ICT universiti
Siapa yang boleh dihubungi oleh pengguna sekiranya ingin mendapatkan maklumat lanjut dan bantuan teknikal bagi perkhidmatan ini?
Sila berikan nama, no telefon, email untuk dihubungi / helpdesk
Sebarang pertanyaan sila rujuk talian helpdesk JTMK dan email rasmi JTMK.