Apakah jenis perkhidmatan yang diberikan ini?

  • Perkhidmatan ABM( Alat Bantu Mengajar)
  • Acara Rasmi
  • Helpdesk

 

Apakah tujuan perkhidmatan ini diberikan?
Memberikan sokongan, khidmat nasihat dan bantuan teknikal kepada pelajar dan staf universiti.

 

Siapakah pengguna-pengguna bagi perkhidmatan ini? Siapakah yang layak untuk menggunakan perkhidmatan ini?
Pelajar dan staf universiti

 

Adakah perkhidmatan ini diberikan kepada orang luar?

Tidak

 

Apakah waktu perkhidmatan ini diberikan?

8.00 pagi – 5.00 petang

 

Bagaimanakah pengguna mendapatkan perkhidmatan ini?

Melalui tempahan dan permohonan rasmi

 

Bagaimanakah pengguna menggunakan perkhidmatan ini? Adakah polisi / manual pengguna disertakan?

Tertakluk kepada  kepada SOP dan dasar ICT UMS.

 

Apakah perkara yang tidak boleh dilakukan oleh pengguna sekiranya ingin menggunakan perkhidmatan ini?

Sila rujuk dasar ICT universiti

 

Siapa yang boleh dihubungi oleh pengguna sekiranya ingin mendapatkan maklumat lanjut dan bantuan teknikal bagi perkhidmatan ini?

Sila berikan nama, no telefon, email untuk dihubungi / helpdesk

Sebarang pertanyaan sila rujuk talian helpdesk JTMK dan email rasmi JTMK.

 

 

Recent Posts